poniedziałek, 7 grudnia 2015

Top 5 ludzko-psich Teamów

Przeglądając sobie bloga Klaudii i Diany napotkałam się na właśnie ten post. Fajnie że Klaudia się podjęła tego, więc pomyślałam że ja też spróbuje! :)

1.Adriana&Sonia&Kermit

Na tą trójkę przypadkiem trafiłam, bardzo spodobała mi się ich praca.
Jak dają z siebie wszytko! :D




2.Zuzia&Dream&Beza
Kolejna wspaniała trójka! Których podoba mi się ich praca :D



3.Nina&Figa&Kiwi
No i znowu wspaniała trójka która daje w agility z siebie wszystko!!! :)


Tych dziewczyn również nie mogło tu zabraknąć! Klaudia pokazuje że można zrobić z kundlem wszytko! :)




5.Wiktoria&Dżeki
Kolejny kundel, kolejna osoba która daje z siebie wszytko z Dżekim! :D Oby tak dalej! :)

Alicja-Photo


No i chciałam jeszcze dodać jeden z moich ulubiony ludzko-psich Teamów! :D

6.Alicja&Gabi
York który wymiata we frisbee, takich psów mi brakuje! Bardzo cieszę się że pojawiła się taka osoba! :) 



To nie wszystkie moje ulubione Teamy, jest jeszcze parę osób które bardzo podziwiam! ☺
Pozdrawiam Wanesa&Czarek



3 komentarze:

  1. Fajny post. Też bardzo lubię te teamy :). Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://niezwyklybeagle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy. Zrobiło nam się baardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie potrafiła wymienić tylko 5 teamów, obserwuję wiele osób i w każdym podoba mi się coś innego. Podziwiam to jak radzą sobie ze swoimi psami, jak rozwijają swoje pasje. :) I zawsze myślę, że mi się też to kiedyś uda. A najbardziej cenię osoby młode, które coś osiągnęły ze swoimi psami i osoby, które pokazują, że kundelki też potrafią! :D

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń