piątek, 23 października 2015

TOP 5

Większość psich blogerów podjęła wyzwania z wymienieniem 5 swoich ulubionych ras. Więc po dłuższej chwili zastanowienia także spróbowałam, jest to trudne bo mam wiele ras które bym chciała mieć, chociaż to nie możliwe.

[kolejność przypadkowa]

1.Owczarek Niemiecki 
Jest to moja jedna z większych psów rasa, podoba mi się ich budowa. Jakoś styczności nie miała z ON, znam parę osób które mają ONka lecz nie miałam jeszcze czasu żeby się z nimi spotkać, bo to daleko itp.



2.Kelpie Australijski
W sumie nie wiem czemu jest moją ulubioną rasą, ma fajne umaszczenie czekoladowe, po prostu ma fajną budowę i te uszy. *o*


3.Border Collie 
Prawdopodobnie już nie długo będzie ze mną moje "małe" marzenie! Bardzo w tej rasie podoba mi się ich praca, ich motywacja na zabawki,smaczki na wszystko (nie twierdze że inne rasy takie nie są) i umaszczenia! :D


4. Owczarek Szetlandzki
Parę razy już widziałam tego osobnika, mają fajną sierść, no i jakoś podoba mi się ta rasa ;p xd



5. Cocker Spaniel Angielski 
Tą rasę zawsze chciałam mieć, to była moja pierwsza ulubiona rasa, dalej marze żeby zamieszkał ze mną. I myślę że gdy będę mieszkała już sama to może zaadoptuje psa tej rasy :) 


Mam jeszcze wiele ulubionych ras, ale to jest ta moja TOP 5.

Wanesa&Czarek


8 komentarzy:

  1. Widzę, że wszystkie wpatrzone w człowieka :). Też zastanawiałam się nad tymi rasami, ale oprócz owczarka ( wtedy nie wiedziałam, że jest linia work ) i spaniela ( jakoś nie mój gust ). Mimo, że czasami żałuję wyboru karela, to są chwile, w które rekompensują wszystko i wiem, że nie zamieniłabym go na żadnego innego :). Czarek jest śliczny! Pogłaszcz go ode mnie! Na pewno będziemy Was obserwować :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    http://karelowokolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :D Pierwsza i ostatnia rasa kompletnie nie w moim guście :P


    | www.mundkowaferajna.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i Ty napiszesz na blogu 5 ulubionych ras? :D
      Oczywiście wpadniemy na bloga :)

      Usuń
  3. Ja mam top 3: belgijski malinois, kelpie i australian cattle dog. Czemu? Bo kocham psy średnie do dużych, krótkowłose, sprawne, szybkie, o dużych możliwościach fizycznych, twarde psychicznie i nastawione na pracę. Kto wie, może w przyszłości przedstawiciel którejś z tych ras trafi do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również malinois i aaustralian cattle dog, także są moimi ulubionymi rasami, lecz zmieściły się w top 5. :D Zapewne tak! :D

      Usuń
  4. Moja lista znacznie sie różni! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam duże psy. Zawsze chciałem mieć Cane Corso https://johndog.pl/blog/rasy/cane-corso-italiano/. Niedługo moje marzenia się spełnią. Budujemy dom i będziemy mieć więcej przestrzeni. Nie wyobrażam sobie trzymać dużego psa w mieszkaniu w bloku.

    OdpowiedzUsuń