poniedziałek, 7 listopada 2016

Nowy członek rodziny - poznajcie Daima!


Bardzo długo nie pisałam na blogu, ponieważ nadeszły pewne zmiany u nas. 
Czyli pojawił się nowy domownik! 



Jesteśmy razem od 3 września, czyli ponad dwa miesiące. 
Na razie poznajemy się, ćwiczymy jakieś podstawowe rzeczy które mogą nam się przydać w dorosłym życiu, socjalizujemy się choć na razie mamy lekkie problemy. 


19 listopada skończy już 4 miesiące, czyli powoli staje sie mi "dorosłym" szczeniaczkiem :D 
Mam nadzieje że nie długo pojawi się jakiś filmik z młodym, ale pierw trzeba coś nagrać ;) 




Pozdrawiamy Wanesa, Czarek i Daim!




3 komentarze:

  1. Oo, świetny jest! Z niecierpliwością czekam na więcej informacji o szczylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :D
    Myślałam że to bc i nawet szukałam informacji z jakiej jest hodowli.
    Życzę powodzenia we wspólnym życiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za piękna mała kuleczka! Nasz słodziak jest już troszkę starszy. Niedawno byliśmy z nim na szczepieniu i chciałam cię ostrzec. Warto po wkłuciu zostać jakiś czas w przychodni, bo mogą pokazać się powikłania https://johndog.pl/blog/zdrowie/powiklania-po-szczepieniu-jak-je-rozpoznac/. Nigdy nie zostawałem w placówce. Wczoraj przypadkowo byliśmy dłużej i Kersi dostała wstrząsu anafilaktycznego. Dobrze, że byliśmy na miejscu!

    OdpowiedzUsuń